сообщение dj_denis_beta : Убив кохання!!! (15:31 06-10-2008)  

Автор: Denis Yakovlev

15:31 06-10-2008
dj_denis_beta добавил сообщение в дневник DJ DENIS BETA

Заголовок: Убив кохання!!!
Текст:

dj_denis_beta

Я не розумію де я. Що це за довгий коридор, який тягнеться декілька кілометрів??? Чому тут темно і холодно??? Де я???

Мабуть заблукав – подумав я. озираюся і бачу темінь, знову темінь… А ось і вогник, але він мене не цікавить. Мені не хочеться туди іти, мені не хочеться показувати себе. На світлі ж видно людину, а нащо, щоб мене хтось побачив.

Поліз в карман, і бачу – пістолет. Мабуть револьвер, подумав я, так, як в зброї не розбирався. Нащо він мені??? Мабуть все-таки потрібен, якщо він є!

І ось я насмілився піти вперед, поглянути що там. Іду, а вітер, дує мені на зустріч, відкидає мене назад, заважає, ніби не хоче, щоб я ішов далі. Ось і зупинився, бо вже не було сили. Він також зупинився, і стало тихо-тихо, як на морі буває штиль. Так спокійно…. Так добре…. Та ось знову вітер піднявся, і попереду я помітив якусь тінь. Розглянути я її не зміг, було занадто темно. Я злякався… Дістав револьвер, і прицілився.

Руку почало трясти, а тінь все наближалася. Ось вона вже зовсім поруч. Я закричав: «Не наближайся, іди звідси», але у відповідь нічого не почув, а постать наближалася…

Я закрив очі, і ось БАХ – пролунав постріл. Через моє тіло пройшов мороз, причому від самих кінчиків волосся, до пальців ніг. Стало страшно!!! Я відкрив одне око… Навкруги посвітлішало, і я побачив дівчину. Вона лежала обабіч доріжки, яка була викладена з бруківки. На перший погляд вона мені здалася незнайомою, але коли я відкрив інше око, то завмер…!!! То була моя дівчина, яку я любив та цінував. Оглянувши її, мені стало краще… Не поцілив, - подумав я!!! Та ні, за декілька секунд її кофтина почала червоніти в області серця…

Я підбіг до неї, взяв її на руки, притиснув до себе. Але було вже занадто пізно… Дівчина нічого не могла сказати, тільки дивилася на мене… В її очах було все: тривоги, кохання, відповідь на всі мої запитання, і така жаль, що….

Аж ось почали закриватися очі. Я хотів це все зупинити, але як??? Було вже пізно. Я її «РОЗБИВ СЕРДЦЕ»…

Підвівся разом з нею, і зарепетував несамовитим голосом, але мене ніхто не почув – скрізь було пусто та холодно!

І ось знову – падаю на коліна, дивлюся на себе; Хм… цікава картина виходить: руки окривавлені. З них стікає темно-червоно кров, на очах сльози. Але плакати вже пізно!!!

Навіщо тепер жити – запитав себе я??? У відповідь нічого не почув.

Подивився навкруги, і побачив той самий револьвер. О, тепер і мені туди дорога. Підвожу дуло до скроні, а рука навіть не тремтить. Думаю, на рахунок три… От і добре: один… два… і натискаю на гачок… клац, а патронів то немає, я ще натискаю – немає, я іще…. іще… іще.

Розчарований упав на землю. Навіть застрелитися не можу – сказав я…. А потім подумав: а можливо все-таки потрібно жити далі. Можливо потрібно забути це все??? Навіщо помирати!!! Якщо зробив одну дурницю, навіщо робити іще одну. Я підвівся. Знову поглянув навкруги, і чую, що до мене хтось говорить – то був мій сусід по кімнаті: «Саня вставай. Вже час іти на пари!!!»

Я відкрив очі, і подумав, то був сон!!! Тільки сон!!!


отсюда http://loveplanet.ru/a-ljcmm/post-3236251/affiliate_id-1254/


 


Новые дневники


Pitt_Pastel, 22 Москва, 06.10.08 15:29 Длинная история или о том как я ремонт затеяла))) Началась весна и всем конечно тут же снесло башню)) Я не отличилась стойкостью. В голову мне пришла гениальная идея! Надо сделать ремонт самой - п...

Джони, 24 Киев, 06.10.08 15:29 Из личной жизни у меня есть только работа. Она меня кормит. Она же меня и трахает...

Татьяна, 52 Одинцово, 06.10.08 15:29

КРАСИМИР, 47 Русе, 06.10.08 15:29 Это так приятно Марина Кунина для -=KiN=- Это так приятно, когда однажды Ты закроешь окна, возьмешь бумажник, На плечо повесишь рюкзак отважно – И шагнешь уверенно за порог. И поедешь с цель...

Лето, 40 Новосибирск, 06.10.08 15:29 Чего бы человек ни хотел, он всегда хочет только впечатлений. Сознание, проявляющее себя в человеке и через человека, хочет того же самого. Точнее оно не хочет, охота к переживанию всевозможных о...

Читать дневники


 


Прочитать обсуждение Вы можете
http://dj.denisbeta.info/post86599053/

-------
Чтобы отписаться от получения новых сообщений в дневнике DJ DENIS BETA зайдите по ссылке http://dj.denisbeta.info//activeemail.php?action=show_unsubform&journalid=1341298.

This entry was posted on 04:31 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Подписаться на: Комментарии к сообщению (Atom) .

0 коммент.